onsdag 25 augusti 2010

En kniv i ryggen



Jaha, sol och shortsväder i morse. Precis som det var sagt, läst och sett. P o jag drar ut 52 personer längst ut i skärgården på lite lagom käck eventverksamhet.En trevlig tur med tokigheter under dagens gång. Perfekt upplägg...
Så lagom roligt och så lagom käckt - det heter visst S.P.Ö.R.E.G.N. Och näää, ingen hade regnkläder förutom två st (jag o P...)
Man skulle väl kunna sammanfatta att vi inte riktigt kom till vår rätt idag, jag o P, och VEMs fel är detta??
Jo, www.yr.no Som jag har lovordat denna sajt, jag borde ha en förmögenhet som framställer Ingmar Kamprad som fattig jämförelsevis om jag skulle fått provision av yr. OM det hade varit så... Näädå, tvärtomväder är tacken...
Jag byter sida och ska från o med nu endast lita på Pererik på kommunistkanalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar