söndag 18 april 2010

Here we go again...

Den här bloggen har utvecklats, eller snarare regrederats, till att lägga ett väldigt stort fokus på mitt badande i Hellasgården. (Jag har inte ens tagit reda på namnet på sjön!). Förmodligen skulle bloggen få betydligt mer besökande om jag ändrade namnet till bastuklubben eller något liknande... Nää det får nog bli lite mindre fixering vid aktiviteterna på byggan ovan, man kan ju tro att det är det roligaste jag gör i mitt liv - ehhh busted! Ok bara idag ska jag skriva om turen på altaret eftersom jag nu har fått vatten på min kvarn. Jag har nämligen inte varit det minsta snuvig eller halsontig under hela hösten och vintern eftersom jag , just det har badat! Och så hade jag ett uppehåll på några veckor, då kom stor-snuvan som ett brev på posten. Så nu när jag plumsat i idag vet jag att det kommer att bli en frisk vår.
Idag hade J o jag förövrigt sällis av "mannen, myten och legenden"(Larsis) och av svärmor som visade sig vara den modigaste av oss alla med ett långbesök i vattnet.

PS jag kan inte lova att inte nämna altaret i fortsättningen, jag fick just en släng av seperationsångest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar