lördag 12 december 2009

En jävel på armhävningar



I min finfina i-phone har jag appen onehundredpushups. Varannan dag ska det bitas ihop och genomföras, enkelt som 17 att följa och det roliga är man gör framsteg förvånansvärt snabbt. Jag har lyckats komma upp i 47 st och sedan har jag av någon korkad anledning lagt av. Igår startade jag om programmet, idag har jag visst träningsvärk men skam den som ger sig, imorgon är jag ytterliggare ett steg närmare mina hundra. Dags att ta sig igenom hela programmet.

Skidornas världscup går på här hemma, J har följt den alpina (gääääsp, dom åker du bara där nerför backen, kul att göra själv men inte att titta på), själv väntar jag på att sändningarna från längdspåren skall börja och Kalla susar ifrån norskorna. Jag håller med Larsis i skiddiskussionen; "Längdskidåkning, det är en riktigt det".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar