tisdag 12 januari 2010

Mmmmm se och njut



Jag är en riktig sucker för "so you think you can dance". Till min stora glädje upptäckte jag ikväll att programmet går redan kl 21.00 och inte en timme senare som det tidigare varit, perfekt för en sådan som jag som inte orkar hålla mig vaken hur länge som helst. Visst är det lite kul att uttagningarna och en del stackars stolpskott som hittar dit men jag brukar inte intressera mig (sjukligt) seriöst förrän det är sisådär fem par kvar. Och. Dom. Är. Bra. Galet duktiga! Jag imponeras, inspireras, skrattar, gråter en skrätt, ryser och har mig. I mitt nästa liv ska jag också vara sådär vig och stark och bedårande på dansgolvet när jag står där framför The Domaren Nigel.

...och givertvis så snackar vi om den Amerikanska versionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar